یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

رییس جامعه مدرسین حوزه در سخنان آغاز به کار کمیسیون‌های علمای بلاد گفت: آراء و نظرات علما در حیات سیاسی و اجتماعی کشور نقش دارد و این اظهار نظرها برای مسایل فرهنگی کشور حیاتی است.

آیت‌الله یزدی افزود: بعد از هر اجلاسیه، حاصل کار کمیسیون‌ها توسط گروه‌هایی که مسئول کاربردی کردن آنها هستند جهت اقدام به مسئولان ابلاغ می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه بیان داشت: درکمیسیون‌ها باید اظهار عقیده و نظرها به راحتی بیان شود و به آینده نظام و کشور توجه گردد و از جزئیاتی که اثر ندارد و بحث را معطل می‌کند جلوگیری شود.

خاطرنشان می‌شود: چهار کمیسیون این اجلاس با موضوعات، فرقه‌ها، راه‌کارها و آسیب‌ها با ریاست آیت‌الله مقتدایی و دبیری حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عبداللهی، کمیسیون مکاتب و عرفان‌های دروغین با ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین‌ غروی و دبیری حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جمشیدی، کمیسیون راهکارهای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه با ریاست آیت‌الله یزدی و دبیری آیت‌الله نمازی و کمیسیون روحانیت و تعامل با فرهنگ‌های عمومی و منطقه‌ای با ریاست آیت‌الله موسوی‌جزایری و دبیری حجت‌الاسلام والمسلمین‌ ملک‌حسینی، فرزند آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار می‌شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha